Vacation
Look at my behavier
I can`t help myself
one feet before the other
I hope you didn`t notice

I`m fourteen days ahead of you
in my head you`re already mine
I hope I don`t seem
like the desperat kind

Sometimes I,melt I,
I don`t know where to put myself but I`m
not alone,cause right outside
there were two people just falling in love

I see you`re looking
but are you looking my way
I`d like to think so
I can only say

Sometimes I,melt I,
I don`t know where to put myself but I`m
not alone,cause right outside
there were two people just falling in love

Some other time,some other place
maybe I`ll show you my real face ...
[i - Kurt Nilsen]

---------------------------

Ein kleines Häufchen Elend auf der Phase der Ent-lukas-ierung. Mir wäre es am Liebsten, soweit müsste ich nicht gehen. Mir wäre es lieber, er würde mich nicht zwingen, von ihm abzugehen. Wieso muss allem irgendwann ... und meines erachtens nach viel zu zeitig ... ein Ende bereitet werden? Und ich meine der Punkt hierbei ist es ... dass einer das nicht will. Nein, es ist kein friedliches Einvernehmen beider. Nein, der eine geht und der andere wird mit allen Erinnerungen und Bildern zurück gelassen. Das meine ich.

Den dieses kleine Häufchen Elend - bin ich.

SUNNY
22.3.08 00:16
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Gratis bloggen bei
myblog.de